Snabb uppdatering :)

En liten snabb uppdatering för att säga att jag lever. Spenderade hela veckan förra veckan på sjukhus och har därför inte varit så himla pigg. Mår mycket bättre nu, men måste babianläsa för att hinna läsa allt inför min tenta nästa vecka *gaaaah*

Har idag postat mitt första DTinlägg på Brunkullans Inspirationsblogg så susa dit och kolla in!! :)

Och nu får ni en liten fotokavalkad av saker som jag gjort men inte kunnat publicera i bloggen pga att det varit omröstningar och tävlingar och tjofaderittan ;)

image96

Detta kort gjorde jag till en snabbtävling på Scrapaddicted och JAG VANN!!!!! *boppar* Tack Jane för de fina dekosarna som trillade in som pris!!

Sen var det cyberpyssel på pyssel.net och jag var med i fyra (!!) tävlingar. Jag knep en andra plats med de två första korten vilket är SÅ skojigt och smickrande!! Tack alla som röstade på mig!

image97image98
image99image100
image101
image102

Sen har jag ju fått en award från flera håll *slängpussar åt alla som tänkt på mig*

image103

Nu är ju reglerna så att jag ska vidarebefodra utmaningen till andra också. Problemet är dock att jag _vet_ att många redan har gjort denna så jag utmanar: ALLA som inte redan gjort den samt Pyssla Nostra! *fnissar*

Nu måste jag rusa igen, ingen vila ingen ro. Jag ska iväg till biblioteket för ett maratonpass med cardiologiböckerna och min nya husbibel "ECG made Easy" :)

Tata for now lavvely readers!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Helsnyggt som alltid, min sköna böna!! (Fast jag ser inte "image98" och 99...)

2008-05-25 @ 11:26:31
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: ulrika_m

En vecka på sjukhus? Trodde du skulle bli typ läkare, inte patient! Men jag kanske har missförstått alltihop ... Skönt att du mår bättre nu i alla fall. Ville bara säga att jag blir så glad av en titt på din blogg, gillar verkligen din stil! Ha det gott!

2008-06-05 @ 15:22:38
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0