Födelsedagshelgen

Igår fyllde Darlingen år och vi hade lite kalas i helgen hemma hos hans föräldrar! Som ni ser på bilderna var jag tvungen att fixa lite svenskinspirerat födelsedagskalas! :)







*pekar uppåt* Kolla vad glad tårtmakaren är över att de gillade tårtan ;) Darlingen hotade med deportering om tårtan var äcklig serrrni...



Födelsedagsbarnet själv hade en trevlig dag och här är en bild på honom när vi var ute och gick och kollade på de vackra landskapen runt omkring Kenilworth! Min sötnos :wub:!

I övrigt har jag tagit det mest lugnt, det verkar som om jag kanske måste ha omtenta i Juli så jag tar vara på tiden fram till det definitiva beskedet genom att lägga över CD-skivor på datorn, pyssla och bara försöka hinna fixa en del inför bröllop och så vidare. Jag ville verkligen inte få omtenta och jag gjorde mitt allra bästa men det räcker nog inte den här gången! Jag är iallafall väldigt stolt över att jag inte tjurade ihop kapitalt utan faktiskt tog tag i det och kämpade och gjorde så bra jag kunde! *nickar*

Här har jag iallafall pysslat lite till *fnissar* Ajj lavv pyssel!



Ett fars-dags-kort till min blivande svärfar (som i skrivandets stund är ute och röjer i vår trädgård *love him* )



En layout jag gjorde sent i lördagskväll - återigen de vackra Nook-pappren! Blir bättre för mig att pyssla med mörkare färger, ljusa pasteller och jag är inte riktigt polers!

Jag var förbi på Hobbycraft igår och hittade massa American Crafts saker! Perfekt ju! Thickers inom gångavstånd från mig *fnissar* Väldigt dyrt dock, så det blir bara katastrofshoppande där! Köpte dock de vanliga klistermärksalfabetsstickerserna *puuuuh långt ord* från American Crafts. Ska prova dem idag tänkte jag :) Har kommit in i värsta pysselstimmet igen och det är så skojigt! Känns lite bättre i hjärtat när jag faktiskt använder mina pysselsaker när jag hela tiden handlar mer. Innan var jag mer ekorre liksom!

Så här blir det inga kort/layouter/barn gjorda - nu skuttar jag iväg till pysselbordet istället!

*tata for now*

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Det är en ren fröjd att få njuta av alla dina underbara alster!!!

Och vilken smarrig tårta mums

2008-06-17 @ 14:52:50
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Jättefina saker! Jag gillar kortet, men tårtan... du fryser väl in resterna? ;)



Jag håller tummarna för att tentan gick vägen! kram

2008-06-17 @ 19:43:51
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: linaliten

Tack för kramen, den värmde! kramar hårt tillbaka Hoppas du haft en toppenbra helg!

2008-06-22 @ 21:57:16
URL: http://linaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0