Upp-å-nerpå-vända vädervärlden!

Seriöst - ska det vara sådant här väder i APRIL i England??

image78

Man blir ju helt matt!! Men det gjorde att katterna hade hysteriskt roligt i snön och att vi med gott samvete kunde sitta inne och häcka :) Eller ja, vi åkte iväg och kastade massa kartong på soptippen och köpte lite sallad till kvällens middag men i övrigt tog vi det väldigt lugnt! Försökte även få en tidig kväll för att inte vakna och vara helt döda nu i dag, men trots 9 timmars sömn kände varken jag eller Adam oss särskilt utsövda? Skumt!

Mammas bebisar tyckte iallafall om att vara ute. Båda katterna har acklimatiserat sig till England och till att ha en trådgård att rusa omkring i. Båda har även listat ut hur man ska ta sig UT ur trädgården... Så det smiter iväg på äventyr och kommer tillbaka när de är hungriga eller behöver gå på lådan. Tror inte att någon av dem har fattat att när man är en katt får man göra sådant ute också! :)

image79
Min fina Mozart!

image80
Och lurviga gosiga Wagner!

Så det var allt för nu - tata for now lovely readers! :)

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Å maine cooner och fram för allt röda maine cooner får mitt hjärta att slå lite extra :o)) Vad härligt dom fått det som kan gå ut och ha det skönt!
Kram Henrietta

2008-04-07 @ 11:43:43
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Carolina

Men sickna sötnosar! Och så kul för dem att få lite "uteliv" också! Det hoppas jag min kisse ska få smaka på, på ålderns höst ;-)

Härligt att din blogg återuppstått också! Jag följer med spänning! KRAM vännen!

2008-04-07 @ 16:57:41
Postat av: Ellinor

Så där ser det ut här med *suckar* Jag vill ha vår - helst igår ;)

Nej, mina föräldrars katt gjorde också sina behov ute enbart sedan de tagit bort lådan inne och han var alldeles för stolt för att göra det inne...

*kram*

2008-04-07 @ 18:10:30
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Linda (Gulligullan)

Sötnosarna =) Så det går att lära innekatter att inte springa all världens väg när de får chansen? Jag hoppas jag vågar det en dag när vi får möjlighet att släppa ut våra katter :S

Kraaaam!

2008-04-07 @ 19:55:02
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Malin

Så där ser det ut här med, fast myyyyycket mer snö. Och nu är det snöstorm igen. Östersund kommer inte få någon sommar i år. Suck.

2008-04-09 @ 11:32:54
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0