Nya papper från Basic Grey

Besic Grey har alltid varit något av mina favoritmärken när det kommer till papper. Enda nackdelen är att de mönstrade pappren vanligtvis inte är dubbelsidiga vilket jag gillar skarpt med exempelvis Crates papper.

Nåväl, när de nya collectionerna kom ut så kunde jag inte låta bli att beställa papperspaketen med dem. Jag började med Boxer och Sugared.

image81   image82

Det _kan_ vara så att även Archaic and Sultry är på väg hit *visslar oskyldigt*

image83   image84

Nåväl, tillbaka till layouten. Jag hittade en skisstävling hos Scrapperiet så jag tänkte att det passar mig ypperligt!
Så här blev den - jag redigerade en bild jag tog i helgen med ett kallt filter så den blev väldigt blåtonad. Pappren från Boxer passade finfint till!

image85

Jag blev väldigt nöjd, även om det är lite mer avskalat än vad jag pysslat sist. Nåväl, jag har inga ambitioner att vinna, men det är skojigt att vara med iallafall! :)

Nu tillbaka till läsandet, jag och Liza kör våra 30minuterspass!!

Tata for now!

Kommentarer
Postat av: Tettiz

SUPERläcker LO, vännen!!

Blir lite avis på dina BG-pappershögar som är på ingång - fast jag har ju en massa gottigott här hemma också, så jag ska inte klaga! ;)

Puss å kram!

2008-04-10 @ 19:00:59
URL: http://tettiz.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Suuuuperfin. Jag är oxo BG-fan... är oxo avis... :-(

2008-04-12 @ 20:02:41
URL: http://pembadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0