Vojne vojne

Så där ja. Nu är jag i Sverige igen - och det känns nästan lite bakvänt!

Helgen tillbringades i Skövde hos mina föräldrar och jag tog det mest lugnt och var även på M&As kräftskiva. himla trevligt och ENORMT goda kräftor från Vättern. Verkligen en höjdare! Tyvärr var min magkatarr på ingång igen så det blev väldigt lugnt både vad gäller kräftor och "flytande tillbehör". Även på söndagen var magen lite ledsen så jag tog det mest lugnt och försökte kurera den innan färden till Umeå.

På måndagen gick jag upp i svinottan och satte mig på X2000...UTAN åksjuketabletter... Detta borgar för ett sagolitk illamående som inte går över i första taget. Jag tror inte att illamåendet hade släppt förrän vid 3-tiden på eftermiddagen *suckar* Jag blev iallafall hämtad av C på flygplatsen vilket var himla snällt och rätt skönt!

Tillbaka på jobbet då, ja vad ska man säga. Det känns lite - hmmmm - konstigt. Det är som att plugga till en omtenta ungefär. Mer om det senare!

MEN jag var ju faktiskt enormt duktig igår. Jag släpade iväg C och köpte mig en stegräknare och sedan tog vi vovsen med oss och gav oss ut i motionsspåret. 1 timma, 7032 steg, 4,21 km och 390 kcal senare var vi hemma igen ;) För Helenas information har jag ökat steglängden till 60. Jag SKA mäta den exakt när jag kommer tillbaka till England ;)

Så, nu är det fikadags här på jobbet. Kaffe och nektarin tror jag blir bra :D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Bra jobbat med stegen!! Själv är jag med om en stegutmaning. Det går att läsa om den på min blogg. Jag vill tipsa dig om sidan:
tappa.se

2007-08-14 @ 08:14:21
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Helena

Men har ni inte måttband i Norrland eller? *haha* 60cm är nog ganska rätt hursomhelst :-) Jag har för övrigt blivit helt beroende av nektariner, dom är såååå goda! Det blir nog keso och nektarin till lunch idag :-)
pöss å kraaaaaaaam

2007-08-14 @ 14:19:53
URL: http://chokladbloggen.blogspot.com/
Postat av: Elina

Hm, kanske ska leta fram min gamla stekräknare. Den var rätt bra peppning tyckte jag. Bra jobbat med långpromenad!

2007-08-16 @ 23:16:00
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Nina

Hej sötnos!! Saknar dig a lot!
Kolla in min blogg - du har blivit nominerad! :)
*pöss*

2007-08-27 @ 10:05:45
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0