Tillbaka efter The Magsjuka!

Herre min jeeeee vilken magsjuka jag har haft. Jag har inte varit så dålig på många år kan jag säga. 11 dagar av fullkomlig ångest och magont och frekventa toabesök kan ta livsmusten ur vem som helst, inklusive mig! livsmusten och 6 kilo typ... Detta får räcka med att förklara min brist på uppdateringar här i bloggen. Nu mår jag iallafall bättre och jag satt och pyssalde igår och idag - bara för att liksom. Så roligt igen och vet ni vad - det är skojigt att känna att lusten att pyssla faktiskt infinner sig ibland, helt bara så där liksom.

Under min tid i sängen har jag dock fåt lite tråkiga nyheter. Min DTmamma och -pappa har beslutat sig för att lägga ned Belimi. Jag är så ledsen för deras skull, men även lite besviken och trött på att se hur scrapsverige behandlar folk som verkligen vill försöka leva på scrapping och kortmakeri. Det är svårt att konkurrera när många av företagarna inte rä företagare på heltid och behöver plocka lön, utan gör det på sin fritid. Missöfrstå mig rätt, jag har sett sådana eldsjälar jobba och jag är full av kred för hur de orkar, men problemet är att nu MÅSTE det till sådana för att kunna hålla konkurrenskraftiga priser i scrapvärlden. Oj vilken utläggning, jag blir bara lite ledsen när jag på nära håll ser hur hårt folk jobbar men det inte räcker iallafall. Jag önskar Linda och Micke all lycka i framtiden och ni vet att ni alltid kommer vara mina DTföräldrar (oavsett ni vill eller inte!) *slängpussar åt Norsbergshållet*

Tänkte jag får väl visa upp mina alster. Jag har främst använt Scrapbook Nooks månadspaket på layouten och till kortet är det underbara Ninas stämpel och sedan mönstrat papper från Basic Greys Mellow. De underbara Basic grey pappren fick jag i det bamsiga överraskningspaketet jag fick från massa goa pysslare i september. Det är först nu jag börjat pyssla igen och börjat använda det! tack på er!!
(klicka på bilderna för att se dem lite bättre!)




Tack Zarah för skissen som fick mig att komma igång igår kväll!

nu ska jag äta en mumsig kycklingceasarsallad med knaprig bacon och sourcream och salsa!

Tata for now lovelies!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Så tråkigt med Belimi. Känns som att det var länge sen man hörde något från dem? Marknaden i Sverige måste vara stenhård med så många företag inom samma nisch.

Såååå fint Otto-kort i härliga murriga färger! Gillar detaljerna med små rosetter i knapparna. Ursnygg LO också. Ser ut att vara en mysig B&B det där!

*KRAM*

2008-03-16 @ 15:05:24
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Evelina

Men jisses bruden vad snygga grejjer du har gjort, både kortet och layouten!! Shit, känns som att du utvecklats massor under din "scrappaus"! Synd att du inte skickade in till dt:t...!

2008-03-16 @ 19:07:43
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Linda (Gulligullan)

GOSH, vad snygga grejer du gjort!! Lovely honey! *pöss*

2008-03-16 @ 21:51:18
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Åsa

Vilka fina kort! Jag vill också vara sådär pysslig! :p
Skönt att du är frisk igen!

Kramkram

2008-03-16 @ 22:10:59
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: angela

Kommer du ihåg mig?? ;-) Kul att se hur otroligt fina "pissla" (som wilma säger) grejer du gjort

2008-03-17 @ 08:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0