Söndag och Mors Dag

Så nu har ytterligare en vecka sprungit förbi, liksom helgen som också försvunnit mirakulöst fort (som vanligt alltså).
Det har varit en rätt hektisk vecka med långa dagar i skolan och en enorm trötthet på kvällarna. Jag förstår verkligen inte hur folk orkar komma hem och sedan sätta sig och läsa i flera timmar på kvällarna?

Jag försöker få en del läst på helgerna, men ni ser ju hur bra det går *ehrrmmm* Helgen är ju till för att samla kraft inför den kommande veckan - eller hur? :)

Idag är det iallafall Mors dag i England och vi har bjudit Adams mamma och pappa på mumsig söndagsmiddag. Jag gjorde baconlindade kycklingfiléer med vitlökscream cheese, grönsaker, rotfrukter och potatis i en stor ugnsform. Toppade med lite grädde och SKJUTS in i ugnen i 40 minuter. Jumma bumma - hela middagen i en form, hur smidigt som helst. Blev riktigt gott så nu kanske man kan bjuda folk på det :)

Adams mamma fick en fin skjorta från hennes favoritaffär och så hade jag gjort ett kort. Jag har nu uppenbarligen fattat ett enormt tycke på QK-alfbetet Sophisticate. Jag har haft det i min ägo rätt länge men aldrig kommit mig för att använda det förrän idag och nu är jag frälst! Det är ju jättejättefint!!! Nåväl, mors dag kortet är gjort med material från Belimi (skynda dit och hjälp min DTmamma & -pappa - de har bl.a. ALLA dabbersarna!!!)

Här får ni se kortet iallafall - jag har lite strul med min scanner så bilden är inte perfekt, men ni förstår principen!

image67

Så, nu MÅSTE jag faktiskt läsa lite - och jag ska försöka fixa lite mer kort, jag vet ju själv hur roligt jag tycker det är att kolla på bloggar med massa kort i!!

tata for now darlings!

/Annika

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wonderful! Aj löööv it!

2008-03-02 @ 19:08:23
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag vill OXO ha sophisticate - har bjudit på det på ebay men inte lyckats än.

När tänker du länka till mig då?? ;-)

2008-03-09 @ 21:44:26
URL: http://pembadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0