En sak i taget, en dag i taget...

Livet i England är massivt. Skolan är massiv, mycket runt omkring och samtidigt försöka ha tillräckligt med tid att umgås med min fästman och mina vänner. Tiden räcker liksom inte riktigt till! När tiden inte har räckt till har jag lagt en del av mina intressen åt sidan för att orka med. Till exempel har jag inte pysslat sedan gulligullan var här i augusti....

Men ikväll har jag pysslat igen, jag är inte klar än men tänkte jag kan visa en bild som bevis på att jag fortfarande kan pyssla :)



I övrigt händer det en del med planering inför kommande händelser i mitt och Adams liv, i augusti kommer vi att gifta oss och det är ju helt enkelt en del att planera. Jag försöker se till att delegera och jag tror att jag har lyckats rätt bra hittills :) En av mina saker jag börjat planera redan nu är hur jag ska ha mitt hår, något jag kraftigt försummat under de seanste åren. Gick till frissan och fick lite hjälp - bildbevis nedan! Afganhunden på huvudet fick lite hjälp på vägen!


image61

Så det blir allt för nu, jag ska titta på film med Älsklingen och sedan ska jag försöka pyssla lite till - det var väldans skojigt att prova lite igen!

tata for now!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbart att se att du lever, även om det är nätt och jämnt...! PUSS på dig sötis!

2008-02-23 @ 20:23:12
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: emma

fin bild
:)=

2008-02-23 @ 20:26:46
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Linda (Gulligullan)

Åh du blev ju hur fin som helst i håret, du är så söt att jag får gåshud gumman!

Och jag har redan lovordat layouten! Kjaaaaam!

2008-02-23 @ 21:11:14
URL: http://lindasdagar.blogg.se
Postat av: Vanja Nyström

Gudars vad du är sööööt!!! Jättefint foto!!

2008-03-26 @ 13:03:45
Postat av: Karin Stenfeldt

Hej Annika!

Hittade din blogg! Guuud vad söt du är på bilden!!
Inte visste jag att du är en sådan pysseltjej. Du skulle komma och pyssla med mina barn. Dom pysslar jämt. Anna har tejpförbud på dagis. Hoppas att allt är väl med dig! Spännande att bo i England. Trivs du där?
Kram, Karin

Ps vill du bli kompis på facebook? Jag har nästan inga kompisar, så du kan väl bjuda in mig?

2008-05-20 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0