Nästan ett helt påsklov...

..har gått nu och jag har inte gjort hälften av vad jag hade tänkt. Förmildrande omständigheter är ju att det tog mig nästan två veckor av påsklovet innan jag kände mig halvt mänsklig igen (efter The Magsjuka) samt alla eländiga besök till doktor och sjukhus. Jag hoppas att vi nu har kommit fram till vad det är som gör att jag får de jobbiga smärtattackerna så nu får jag låta National Health Service ha sin gång och invänta en kallelse elelr nåt :)

en av de riktigt bra sakerna med detta långa påsklov har dock varit att jag pysslat en hel del. Jag "ligger av mig" när jag inte pysslat på ett tag och det tar några kort/LOer innan jag är tillbaka på banan igen. Nu kan jag knappt sluta (aningens överdrivet men ni fattar konceptet liksom). Ju mer jag pysslar desto mer nöjd blir jag med resultaten. vissa undantag finns dock... En ful-layout som ajg inte ens tänker visa för den är redan isärplockad. Det var en sådan där som var jättefin i huvudet men jätteFEL på papper!

De sista dagarna har jag dregglat och klappat på The Nooks månadspaket. Det gjorde lite ont att sätta saxen i pappren men när jag väl kom igång så är det fullt ös! Jättejättefina papper och dekorationer och de har verkligen överträffat sig själva den här gången! Två alster har det blivit hittills och jag kan bara visa ett då det andra är på väg till sin mottagare i Sverige *fnissar hemlighetsfullt*

image88

Bilden är lite skev, liksom layouten, men det är pga klistret och ramen som drog ihop sig lite. Det får åtgärdas senare under dagen, nu ska jag göra några bra-att-ha-kort tänkte jag!!

Om någon är sugen på det så funderar jag på att pyssla vid datorn i helgen. I brist på mänsklig pysselkontakt i England blir MSN min bästa vän. Om du vill pyssla med mig så hör av dig så kan vi pyssla tillsammans och utmanas och så!! *lockar* :)

Tata for now!


Kommentarer
Postat av: Nina

LÄCKER!

Å du, jag vill pyssla med dig framför datorn!! Ska bara på kalas imorgon kväll, i övrigt har jag inga planer alls. Jo DIG, och PYSSEL! :)

//en annan liten exilsvensk

2008-04-17 @ 22:23:42
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Tettiz

MASSOR med snyggt vännen!! Påsklovet gör dig gott, märker jag! :D

*puss å kram*

2008-04-18 @ 17:03:33
URL: http://tettiz.blogspot.com/
Postat av: Evelina

JÄKLAR vilken schvung du har fått in i scrappandet, du rockar mina sockar vännen!

2008-05-01 @ 11:13:10
URL: http://wih.blogg.se
Postat av: AnnaB

Himla läcker!!!

2008-05-04 @ 21:10:58
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0