Middag i goda vänners lag

Har precis kommit hem efter en pubmiddag med Darlingen och hans kompisgäng. Kändes skönt att komma ut från huset en stund. Vi har monterat garderober så det stått härliga till här idag och det blir ju rörigt och lite besvärligt och jag behöver komma bort från sådant. Åt god mat och drack...hmmm... Cola light eftersom att det var jag som skulle köra Jaggan hem ;)

Darling tog några kort med sin mobil så det blir till att föröska fixa in dem i datorn imorgon och publicera. Ska fixa batterier till den gamla digitalkameran som ligger här så kan jag fixa lite bilder imorgon - hav tålamod :D

Ni måste ju helt enkelt få se hur det blir med ikea-dimensionerade-möbler i ett engelskt hus *fnissar*. Nu blir det sängen och beundra garderoberna och all FÖRVARING! :D

Tata for now!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jaa, jag vill se!!!
Härligt att ni kommit på plats och kanske börjar vardagen också infinna sig. Är så nyfiken på erat hus! När min bror bodde i England var alla väggar målade i mintgrönt... mmm! De har så bra smak, britterna! ;)
Kram vännen!

2007-07-22 @ 13:39:51
Postat av: Fanny

Vad spännande det låter att flytta iväg sådär till ett annat land... *drömmer* hahaha. Ser fram emot bilder på garderoberna! Apropå engelska hus, ni har väl heltäckningsmatta??? *fniss*

2007-07-23 @ 09:01:31
URL: http://pembadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0