Värsta FYNDET!!

Igår när jag fortfarande kände mig hemlängtig och ynklig så föreslog Darlingen att vi skulle åka till Ikea och fixa de sista lådorna och sådant som jag behöver för att färdigställa pysselrummets förvaring. Gullehan liksom ;) Nåväl, vi tog bilen och susade iväg vid 6-tiden på kvällen.

Jag valde ut en massa fina medaljong-mönstrade lådor till min Expedithylla och vi drog oss mot kassan. Vår vana trogen var vi dock tvungna att kolla in i fynd-hörnan och där stod DEN... Soffan vi har bestämt oss för att ha i Pysselsviten men som vi måste vänta med att köpåa för den är för dyr.

En Ektorp bäddsoffa utan överdrag till HALVA PRISET!! Fattar ni grejen liksom??

Så en sådan här underbar kreation är nu i vår ägo till halva IKEApriset. Det kommer att bli SÅÅÅ bra här när jag fått ordning på allt!!

image31

Kommentarer
Postat av: Elina

Fynd är bra! Heja!

2007-08-08 @ 20:04:11
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0