Två psykbryt, massa svordomar...

....fyra soffben mindre och nästan en kraschad ytterdörr så står nu den fiiiiiiiina soffan på plats i pysselsviten. Detta betyder alltså att besökare (förslagsvis max 2 åt gången) är välkomna att titta förbi och hälsa på MIIIIIG i England.
IKEA har inte ritkigt greppat det där att svenska möblers storlek inte är helt kompatibla med utländska hem/ytterdörrar. Nedan prisade Ektorp bäddsoffa gick med nöd och näppe in på 52 Batsford Road och det var med hjälp av de underbart goa grannarna som hjälpte oss att bära/kånka/svära/jickla!

Nåväl, var ordentlig i morse igen. Jag släpade upp den intet ont anande Darlingen ur sängen när klockan vad kvart i nio och så begav vi oss ut på en liten promenad. Inte mer än 3500 steg vilket förmodligen motsvarar ca 1,75 kilometer, men bättre än inget! Enligt min stegräknarguru så verkar som om jag programmerat in lite för korta steg. Detta ska dock kontrolleras och åtgärdas imorgon. Men då kommer vi till dagens fråga; Ni som har stegräknare - hur långa steg tar ni?

Nu ska jag slösurfa lite, sortera lite papper och sedan göra mig vacker för att ha en lugn och skön lördagskväll på bion och lite middag ute innan.

Tata for now!

Kommentarer
Postat av: Helena

65cm vare här :-D

2007-08-04 @ 17:44:25
URL: http://chokladbloggen.blogspot.com/
Postat av: Bloggdesigner

Hej! Vill du ha din blogg fixad? Mejla mig eller adda msn på [email protected]
Det är självklart gratis!
Kram bloggdesigner

2007-08-04 @ 17:56:14
URL: http://bloggdesigner.blogg.se
Postat av: Linda

Hej gumman, vad duktig du är som är ute och promenerar!! Är stolt över dig :) Puss!

2007-08-04 @ 19:32:50
URL: http://www.lindah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0