Pysselsviten / gästrummet

Vi fick ju in soffan och så och jag tänkte visa hur det blev när allt är på plats. Det som INTE är gjort är följande:

  • Hyllplan på väggarna för diverse småplock
  • Tavellister för att ställa stämplar och sådant på
  • Den stationära datorn ska upp på skrivbordet (måste införskaffas först dock)
  • En whiteboard ska upp brevid dörren
  • En del tavlor vill jag nog också få upp
  • ORGANISERING av min expedithylla.
Så här ser det ut nu:

image32

image33

image34

Dagens fråga till mina hängivna läsare:

Hur ska jag organisera i expedithyllan? Vilka saker ska stå vart och varför?
Pappren kommer ju att hamna i mappvagnen så det är två tomma fyrkanter direkt!

TATA för now!

Kommentarer
Postat av: angela

Jag skulle ha de saker jag använder minst längst ner. Eller så har jag i alla fall gjort i min hylla..Lycka till!! Ser ju fin fint ut!!

2007-08-07 @ 13:03:10
Postat av: O

Ser kanon ut vännen! Lite mer som ett rum nu när soffan är på plats jämfört med madrassen=)

2007-08-08 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0