Mera mera mera....

...tävling såklart!

Här hittar du en utloggning som sponsras av Whiff of Joy. De gör underbara stämplar av superbra kvalisort!! Sådant tycker vi om eller hur? Klart du ska vara med och tävla? :)

Har precis återgått till skolan så nu är det fullt ös igen, ska lämna in en uppsats om 10-12 dagar och jag har knappt börjat *ooops* Måste sätta igång och skriva och sluta pyssla så föskräckligt mycket!! Så om det blir lite tyst här i några dagar och så så är det bara för att jag förösker fokusera på att skriva....

... och hittar ni ändå massa inlägg här så får ni banne mig skrika åt mig att återgå till mitt uppsatsskrivande istället! :)

Tata for now!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men, hmm, om du skriver ett riktigt lååångt blogginlägg - det blir ju som en uppsats? förväntansfull =)



Vad har du/ni får spännande ämne att avhandla (apropå avhandling - har du inte skrivit tillräckligt? ;)

2008-09-09 @ 20:35:44
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Du inser väl att jag tänkt med våld brotta mig ner vid samma bord som dig och T på POG?! Då ska 'ru få för kokkobello <3

2008-09-12 @ 22:28:47
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: s

Hej Annika

jag ska iväg till coventry snart skulle gärna vilja ha din mejl så jag kan få mer information =)

2008-09-13 @ 12:21:49
Postat av: Mona

[email protected]



VAFAN, har du redan gift dig? My GAAAAAAAAAD vilka bilder Petra tog! Jag är helt i extas! Jag ÄLSKAR bilden när du håller för slöjan.



Hon är ett geni.



Och du är supersnygg!

2008-10-03 @ 18:13:43
URL: http:// www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0