Jag låååååååvar......

...att jag lever!

Det har bara varit lite mycket den här sommaren (både tidiga delen och senare delen!!)

Jag har tentat skriftligt och praktiskt, varit och hälsat på Jeanette och David och Kajsa, blivit möhippad, pysslat, varit på roadtrip med Darlingen, bott på sött hotell i Mönsterås, pysslat/kacklat/skojat med Zarah och hennes man och sist men inte minst gått från att vara Fröken DrAnnika till att vara Fru DrAnnika Prestwich!! Admit it - are you impressed or what? :)

Detta är alltså anledningen till min hysteriska frånvaro från bloggen. Jag har en hel del pyssel att visa upp (en del av det är redan bloggat i Brunkullans blogg!) men ett fåtal alster är fortfarande obloggade!

Här kommer ett axplock av vad jag gjorde när jag var och hälsade på Tettiz och även träffade Helena, Elin, StinaD med flera!!










(ovanstående layout är min "möhippelayout"! Flickorna som ordande möhippan gav mig en utmaning på SkapaHobby och dett var resultatet av den!! )


















Sisådär ja... Men nu antar jag att ni är nyfikna på bröllopsbilder? :P Problemet med att gifta sig är att man inte kan ta några egna kort, så vi har helt fått förlita oss på våra vänner som var närvarande. Jag har redan börjat se våra nunor i diverse bloggar och det är så skojigt!! Evelina och Linda vet jag har några bilder, men främst så finns det bilder att beskåda hos PETRA och ZOE som var våra bröllopsfotografer. Bilderna är LJUVLIGA och vi är SÅ nöjda!! Om ni har bilder från bröllopet (och gärna sådana som ser ut som om vi är åtminstonde halvt normala och inte aliens) så får ni gärna maila några till mig så jag kan få scrappa lite!!

Både jag och Adam är väldigt väldigt rörda över allas lyckönskningra, gratulationer och presenter och vi tackar er verkligen från botten av våra hjärtan för att ni ville vara med och göra vår dag så fin och underbar som den blev!!! Ett stort tack även till er som inte var med på plats men som har skickat kort, varit med på presenter och så vidare!

Så, nu är det dags att försöka röja lite här i papper, smutsiga kläder och så vidare och försöka återgå till livet som FRU!! Fattar ni - jag är fru?!?!? *fnissar hysteriskt!!!*

En sista sak innan jag går... Brunkullan har ju startat ett tävlingsforum för den stora höstutmaningen! På forumet finns massa skojiga tävlingar, bonusutmaningar och inspiration - så stick iväg och regga dig omedelbums!! *spänner ögonen i* Jag vill se en himla massa fina bidrag från alla er!!



Tata for now!

Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

Grattis till er båda

2008-09-01 @ 19:37:40
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Stort grattis till er båda. Har sett otroligt fina kort på er. Ni verkar ha haft en helt underbar och helt magisk dag!

2008-09-01 @ 21:03:05
URL: http://brunakatten.blogg.se/
Postat av: Zarah

Lööövli staff!! :D



Aj miss jo. Puss

2008-09-02 @ 08:13:13
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Nina

Wow vad mycket FINT du har gjort, Mrs Prestwich!! En hektisk men himmelsk sommar du har haft, låter det som. :)



Tack för att jag fick vara med och dela er dag. Ni är så söta ihop, och era vänner och familjer var jättetrevliga.

Jag har lite bilder därhemma, tagna med mobilkameran...å en del blev faktiskt helt OK. Lovar att maila dem till dig! Funkar den gamla Umeå-mailadressen fortfarande?



PUSS!!

2008-09-02 @ 12:18:54
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Åh vad jag önskar jag hade kunnat vara med!



Underbara alster, flera hamnade i min inspirationsmapp ;)



kram

2008-09-02 @ 14:28:20
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Äääntligen ett livstecken! Vilka underbara bilder jag har sett och vad jag har grämt mig över att inte kunna vara där surar lite än.

Mycket fint har du hunnit pyssla ihop också, ser jag! Kramar i mängder!

2008-09-02 @ 20:39:35
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Kattis

Vilka väldigt finfina alster!

Och jag förstår att du även haft en fantastiskt finfin sommar :)







2008-09-05 @ 19:49:50
URL: http://katttapysslar.blogspot.com
Postat av: Evelina

Wowzi så mycket snyggt du har pysslat ihop!

2008-09-06 @ 09:24:34
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0