Babianplugg.... och julkalendrar och tävlingar!

Jag babianpluggar så mycket att jag snart borde börja äta bananer eller nåt... Jag är så sjukt less på att läsa nu så det finns knappt att jämföra med. Målet är i sikte dock och jag hoppas att allt mitt läsande ger lön för mödan och jag klarar min tenta nästa vecka.

Mitt upp i allt det här är det ju Advent. Jag hade en smärre tjurighetsstund i söndags när jag insåg att jag inte ens har en adventsljusstake här... Alltså seriöst, det borde vara olagligt att fira första advent utan adventsljusstake, lussekatter, pepparkakor och glögg.... och clementiner.. Det närmaste jag kom sådant var en chokladapelsin jag mumsade på när jag pluggade.

Nåväl... vad jag egentligen hade tänkt skriva var att ni glömmer väl inte Brunkullans blogg så här i december tid? Vi har en adventskalender där där vi visar skojiga och juliga saker hela vägen fram till julafton...

...plus att Brunkullorna har rea i shoppen under hela den här tiden också....

...plus att vi på Brunkullans forum har adventstävlingar för att räkna ner fram till jul!!

Så skynda iväg och var med och tävla, inspireras och handla medan du sippar glögg och äter pepparkakor!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

En sån där från cadbury som är i "riktiga" klyftor i fin folie?! I såna fall kan vi byta slänger åt DrA några clementiner

2008-12-02 @ 17:14:25
URL: http://pysseloprat.blogspot.com
Postat av: Carina

Babianpluggar...det är ett bra ord. Jag känenr att jag får anamma det snart.

2008-12-02 @ 17:20:53
URL: http://www.carcol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0